Перевірки



№ 1, січень 2015

Протягом минулого року в рамках циклу статей, присвячених перевіркам, автор детально дослідив діяльність контролюючих органів, яка так чи інакше стосується трудових відносин. У цій статті, що завершує тему, вашій увазі пропонується огляд змін, що торкнулися розглянутої сфери за минулий період, а також довідкові матеріали, які узагальнюють висвітлені раніше питання з урахуванням останніх змін

Автор: 
Євгенія Каляпіна



№ 10, жовтень 2014

Як зазначає автор статті, звістка про ймовірну перевірку підприємства прокуратурою в більшості випадків розцінюється якщо не як початок апокаліпсису в окремо взятій компанії, то вже точно як провісник неминучих неприємностей. Ставлячи у своїй свідомості працівників прокуратури на Олімп системи правоохоронних органів, наші громадяни автоматично наділяють цей орган мало не всесильними повноваженнями і необмеженими можливостями у впливі на діяльність суб’єктів господарювання. Спробуємо розібратися, чи настільки страшний і всемогутній цей державний орган, як його сприймають, і як діяти у випадку, якщо на підприємство завітав прокурор

Автор: 
Євгенія Каляпіна



№ 9, вересень 2014

Представники Державної служби статистики України — не часті гості на наших підприємствах, а фінансові витрати від порушень у сфері статистики не можуть зрівнятися зі штрафами за порушення податкового чи трудового законодавства. Але в плані загальної підготовки підприємства до перевірок, особливо в період, коли питання наповнення державного бюджету стоїть досить гостро, варто озброїтися знаннями про ймовірні контрольні заходи, тим більше що кадрові служби також залучені у взаємовідносини з органами статистики, оскільки беруть участь у підготовці звітів № 1-ПВ, № 6-ПВ

Автор: 
Євгенія Каляпіна



№ 8, серпень 2014

Податкова служба давно набула і досить міцно утримує імідж одного з найсуворіших контролюючих органів. Перевірки підприємств податківцями, як правило, не обходяться без штрафів та інших неприємних наслідків. Починаючи з 2011 р., від візиту представників цього наглядового органу не застраховані і кадровики. Тому потрібно володіти достатньою інформацією про порядок проведення податкових перевірок. Метою перевірки кадрових служб є не весь масив діяльності, а винятково сегмент, пов’язаний із додержанням податкового законодавства, тобто оплата праці на підприємстві та її належне оподаткування

Автор: 
Євгенія Каляпіна



№ 7, липень 2014

У попередніх номерах ми докладно розглянули процедуру перевірок, які здійснюються посадовими особами Держпраці. Однак зацікавитися діяльністю роботодавця у сфері трудових правовідносин можуть і інші державні органи, зокрема департаменти (управління) праці та соціальної політики державних адміністрацій, вико­нав­чих комітетів місцевих рад

Автор: 
Євгенія Каляпіна



№ 5–6, травень-червень 2014

У продовженні серії статей, присвячених питанням перевірок, йдеться про порядок притягнення посадових осіб до відповідальності за результатами перевірки підприємства представниками Держпраці, зокрема про те, які адміністративні санкції передбачені за порушення трудового законодавства, до яких осіб можуть застосовуватися заходи адміністративної відповідальності, який строк давності встановлений для порушень трудового законодавства, визначених у КУпАП, кому надано право застосовувати заходи адмініст­ративної відповідальності. У другій частині, якою завершується розгляд питання перевірок підприємства представниками Держпраці, автор розповідає про порядок оскарження наслідків перевірки (оскарження припису державного інспектора з питань праці та постанови про адміністративне правопорушення)

Автор: 
Євгенія Каляпіна



№ 4, квітень 2014

У попередніх статтях ми зупинялися на загальних положеннях, що регулюють контрольну та наглядову діяльність державних органів у сфері трудового законодавства. Сьогодні поетапно розглянемо процес проведення перевірки підприємства посадовими особами Державної інспекції України з питань праці

Автор: 
Євгенія Каляпіна



№ 3, березень 2014

У минулому номері журналу ми розпочали висвітлення теми наглядової діяльності державних органів. Перш ніж розглядати особливості та нюанси процесу проведення контрольних заходів пропонуємо ознайомитися з повноваженнями тих органів і посадових осіб, у зону уваги яких може потрапити діяльність кадрових служб. Логічно, що очолить цей список орган виконавчої влади, безпосередньо пов’язаний із державною політикою у сфері трудових відносин — Держ­праці України

Автор: 
Євгенія Каляпіна



№ 2, лютий 2014

Розпочинаючи цикл статей, присвячених питанням державного контролю діяльності кадрових підрозділів, автор ставить за мету висвітлити якомога докладніше ситуації спілкування кадровиків із представниками різних контролюючих органів, у поле зору яких потрапляють питання дотримання законодавства про працю і суміжні сфери, а також варіанти дій посадових осіб підприємства для нейтралізації наслідків перевірок

Автор: 
Євгенія Каляпіна



№ 12, грудень 2013

У попередньому номері ми розглянули загальні питання проведення на підприємстві кадрового аудиту, зокрема випадки, в яких доцільно проводити аудит, етапи, з яких він складається, та загальні принципи відбору документів для перевірки. У цьому номері автор розглядає порядок перевірки кожного виду документів окремо і наводить зразок наказу, який складається за підсумками перевірки

Автор: 
Наталія Сліпченко



№ 11, листопад 2013

Самостійний контроль за веденням кадрового діловодства є однією з найважливіших складових загальної системи управління підприємством. Давайте розберемося, що таке кадровий аудит, в яких ситуаціях він проводиться, з яких етапів складається та як підприємству провести його своїми силами

Автор: 
Наталія Сліпченко