HR-інструменти



№ 1, січень 2018

На сьогоднішній день все популярнішими стають технології, що дають змогу побічно впливати на свідомість і вподобання фахівців на ринку праці. У ситуації глобального дефіциту кадрів вони виходять на перший план, адже дають змогу донести до потенційних працівників інформацію про те, чому вони повинні обрати саме вашу компанію, а співробітники, які вже працюють, — залишитися з вами на довгі роки. Одним з інструментів, спрямованих на правильне позиціонування компанії на ринку, є HR-брендинг. У статті розглянуто, що ж це за інструмент і навіщо взагалі витрачати на нього час

Автор: 
Юлыя Шатько



№ 1, січень 2017

Сучасний ринок праці ставить роботодавця в таке становище, за якого вже недостатньо просто запропонувати високу заробітну плату або розповісти про переваги працевлаштування в компанію, через що ускладнюється пошук і залучення талановитих співробітників. Для того, щоб залучити й утримати таланти, потрібно ґрунтовно попрацювати над іміджем компанії. Сьогодні фокус уваги роботодавців зосереджений на молоді, тому формування HR-бренду в соціальних мережах — один з важливих інструментів залучення кандидатів таким чином, щоб вони мали чітке уявлення про діяльність компанії, її місце на ринку, цілі та цінності й свою роль в їх досягненні. Для того щоб розглянути тему HR-брендингу в соціальних мережах, необхідно зрозуміти, що він собою являє, з чого складається, для чого потрібен і як ним користуватися. Про все це — у статті

Автор: 
Наталя Пересипкіна



№ 12, грудень 2016

Після появи вакантної посади в компанії спеціаліст з підбору персоналу починає пошук, і перед ним постає питання вибору джерел залучення кандидатів. Мабуть, найпоширенішою та найпопулярнішою є реклама вакансії. Проте часто цей метод може бути неприйнятним з двох основних причин: по-перше, неможливо знайти канал комунікації з потенційними кандидатами на вакансії. По-друге, як і будь-яка реклама, оголошення про вакансію потребують певних фінансових затрат. Водночас відгуків на рекламу вакансії може бути просто недостатньо, і тоді рекрутер шукає альтернативні джерела залучення кандидатів.

Автор: 
Ірина Шуляренко



№ 1, січень 2016

Існує безліч методів оцінки професійних якостей кандидатів під час співбесіди. HR-менеджери використовують і тестування, і різні види інтерв’ю. Але чи зможемо ми після проведеної співбесіди з упевненістю сказати, що обраний нами претендент буде належним чином виконувати поставлені завдання саме в нашій компанії? Розглянемо основні види інтерв’ю, які використовують HR-менеджери на практиці

Автор: 
Юлія Шатько



№ 7, липень 2014

HR-спеціалісти давно мріють про те, коли ж винайдуть інструмент, який би скоротив витрати часу на підбір персоналу. У більшості рекрутерів — значне робоче навантаження, безліч термінових вакансій, замовники, які кваплять із наданням кандидатів, претенденти, які очікують, а часом і вимагають зворотний зв’язок за результатами зустрічі. У статті автор ознайомить вас із цікавою методикою, коли, використовуючи мову цифр в оцінці кандидатів, можна раз і назавжди закрити багато запитань, пов’язаних із цим процесом

Автор: 
Олена Бєлова



№ 1, січень 2014

Грамотний відбір видається простим лише на перший погляд. Спочатку потрібно визначити критерії відбору: яким має бути працівник, якого ми шукаємо, що він повинен знати і вміти. Коли критерії визначені, перед нами постає інше важливе питання: як визначити, наскільки кандидат відповідає тому чи іншому критерію, тобто як обрати найбільш ефективний метод відбору. Якщо професійно підходити до цього питання, то за допомогою кожного використовуваного методу має визначатися той чи інший критерій. Пропонуємо вашій увазі практичний аналіз цього питання

Автор: 
Катерина Гайдученко