Тенденції



№ 3, березень 2018

У продовженні статті про те, як HR стати корисними для компаній, автор пропонує своє розуміння основних причин нинішньої ситуації у цій сфері, кожна з яких може легко перекреслити ефективність HR і внаслідок яких авторитет і репутація HR-фахівців у деяких компаніях, м’яко кажучи, не надто високі. Також він пропонує кілька порад щодо того, як HR стати корисними бізнесу

Автор: 
Олег Бариш



№ 2, лютий 2018

У статті автор пропонує поміркувати над тим, як складаються загалом справи в HR як у сфері діяльності. Кожного дня там щось відбувається, і якщо ми хочемо розвиватися, ми зобов’язані стежити за цим. Крім того, кожен, хто працює у сфері людських ресурсів, є представником всієї HR-функції, і інколи за справами одного складають думку про можливості й перспективи всіх. Тож у статті розглянуто питання щодо того, як сьогодні складаються справи в HR і як їм стати корисними для компаній

Автор: 
Олег Бариш



№ 1, січень 2018

Стрімкий розвиток інформаційних технологій, вдосконалення виробництва, кон’юнктура ринку — ці чинники змушують роботодавців шукати дієвих методів підбору фахівців. Оскільки компанії здебільшого працюють на динамічному ринку, він стимулює їх розвиватися у різних напрямках, адже саме різновекторна стратегія «транслюється» сьогодні низкою великих корпорацій. Для її втілення HR-фахівцям потрібно вміти застосовувати такий новітній інструмент, як аутсорсинг персоналу. Про це — у статті

Автор: 
Руслана Щербенко



№ 5, травень, 2017

Знайомимо читачів з думками експертів у сфері рекрутингу та HR щодо інструментів підбору персоналу 
та стосовно ситуації, що склалася зі співбесідами



№ 3, березень 2017

Чи є глобальні HR-тенденції актуальними для українського ринку праці? Однозначної відповіді на це запитання немає. По-перше, надто відрізняється вітчизняна економічна, політична та законотворча ситуація від світової. По-друге, українська ментальність застрягла десь між пострадянською й західною. По-третє, існує велика різниця між HR-процесами у великих містах і на периферії, в міжнародних компаніях і українських, не кажучи вже про державні підприємства. Тож у статті проаналізовано основні світові та вітчизняні HR-тенденції 2017 року

Автор: 
Наталя Пересипкіна



№ 7, липень 2016

Мотивація персоналу — одна з найбільш актуальних тем вже багато років. Кожний роботодавець хотів би знати, де в його працівника кнопка, натиснувши на яку можна отримати високоефективного, ініціативного та лояльного професіонала. Про мотивації, стимулювання, стиль управління персоналом тощо — в статті

Автор: 
Наталя Пересипкіна



№ 10, жовтень 2014

Автор переконана, що люди сьогодні не хочуть просто виконувати вказівки, вони шукають сенс. Сенс своєї діяльності, сенс діяльності своєї компанії. Керівники можуть або очолити цей процес, або і далі перебирати працівниками. Але в будь-якому випадку майбутнє за тими компаніями, які допомагають працівникам знайти сенс

Автор: 
Алла Заднепровська



№ 4, квітень 2012

У недалекому минулому можна було просто додати деяку суму до заробітної плати і співробітник починав працювати з подвійною віддачею. Зараз ситуація дещо змінилася — заробітні плати зростають, компанії, щоб утримати фахівців, запроваджують системи мотивації, стимулюють різними надбавками, преміями. Мода на сучасні системи оплати праці змінилася необхідністю. Однією з таких систем є система грейдів

Автор: 
Олена Радіонова



№ 12, грудень 2010

В 2009-2010 г. экономическая нестабильность повлияла на сферу обучения и развития персонала не лучшим образом. Сокращение бюджетов, штатов, возрастающая нагрузка на каждого специалиста фактически не оставили возможности (ни средств, ни времени) для обучения хотя бы в каком-то усеченном варианте. Прогнозы на 2011 г. на данный момент положительные и готовят к тому, что вскоре HR и T&D менеджерам снова представится возможность подобрать все необходимое для полноценного развития персонала в компании

Автор: 
Анна Пихота



№ 11, листопад 2010

(интервью с Говардом Адамски)



№ 10, жовтень 2010

Создавая систему обучения персонала, компания вкладывает немало временных, финансовых, человеческих ресурсов и, естественно, хочет знать, насколько эффективно инвестируются эти ресурсы, оправдываются ли ожидания руководства и подчиненных касательно проведенных программ обучения. В статье рассмотрены возможности использования бенчмаркинга для оценки деятельности корпоративных систем обучения

Автор: 
Алена Лысак



№ 6, червень 2010

«Идея создания корпоративного портала в нашей компании возникла после того, как мы столкнулись с перегрузкой сетевых ресурсов, на которых хранилась корпоративная информация. Поинтересовавшись тем, какие из существующих на рынке систем способны нам помочь, мы поняли, что корпоративный портал — это настоящая находка, т. к. открывает перед нами огромное количество возможностей»

Автор: 
Юлия Кучма



№ 6, червень 2010

Корпоративный портал перестал быть новинкой для многих компаний. Чаще всего к созданию портала, доступного только для сотрудников компании, прибегают банки, страховые компании, крупные холдинги и корпорации, промышленные предприятия, компании с разветвленной территориальной или организационной структурой. О том, что корпоративный портал предлагает кадровику и менеджеру по персоналу, а также как использовать его во благо, а не во вред — в статье

Автор: 
Надежда Садовая



№ 7, липень 2009

Зарплаты временного персонала, как и любого другого, зависят от квалификации специалиста и круга обязанностей, которые ему предстоит выполнять. Как правило, временные специалисты не получают соцпакет, положенный штатным сотрудникам, или получают его в меньшем объеме. К примеру, компания может обеспечить временный персонал обедами, но оформлять медицинскую страховку на время двухмесячного проекта не имеет смысла. Также временный персонал редко получает бонусы и премии…

Автор: 
Ольга Шаповаленко



№ 6, червень 2009

Делегирование — основная и постоянная работа руководителя. И чем больше делегируется и меньше выполняется самостоятельно, тем лучше руководитель. При делегировании ставится задача, предоставляются необходимые полномочия для ее выполнения и по возможности передается вся или часть ответственности за результаты…

Автор: 
Борис Жалило