Персонал



HR-аналітика — це системний збір та аналіз інформації, пов’язаної з управлінням персоналом. Сфера її застосування досить широка: це і отримання інформації для прийняття управлінських рішень, і дані для оптимізації бізнес-процесів, і можливість виявити й усунути причину якоїсь проблеми тощо. Детальніше ці та інші питання на прикладах з власного досвіду автор розкриває в запропонованій читачам статті

Автор: 
Ірина Шуляренко


На сьогодні тема управління талантами привертає найбільшу увагу читачів. Весь західний світ, включно з найбільшими консалтинговими компаніями, постійно публікує свої спостереження та висновки з приводу актуальної ситуації у сфері управління талантами. Тож у статті з’ясовано, що ж таке управління талантами і навіщо воно взагалі, з чого складається Talent Management, чим є управління талантами сьогодні та розглянуто основні тренди людського капіталу

Автор: 
Вікторія Бузник


Щастя на роботі — неоднозначна тема, і багато хто до неї ставиться досить скептично. Це й не дивно, адже нас виховували так, що щастя асоціюється лише із сім’єю, відпочинком, багатством чи стабільністю, але аж ніяк не з роботою. Однак тема щастя працівників стає все актуальнішою для багатьох українських компаній. Тож у статті автор з’ясовує, чому тема корпоративного щастя така популярна останнім часом і що потрібно працівникам для щастя на роботі

Автор: 
Ірина Примак


Дистанційна робота в усьому світі набирає обертів. І Україна не відстає від світових тенденцій, адже можливості для переведення частини співробітників на віддалені робочі місця у вітчизняних компаній є. Які ж існують аргументи «за» та «проти» переведення працівників або навіть команд на режим роботи за межами офісу, а також про інструменти, які створюють можливість працювати віддалено, та про особливості управління дистанційними колективами — у статті

Автор: 
Олександр Сударкін


Чимало HR-фахівців під мотивацією персоналу мають на увазі виключно гроші. У деяких компаніях навіть у внутрішніх документах заробітна плата називається «мотивацією». Та й керівники компаній також часто під словом «мотивація» розуміють «платити більше». Тож детальніше про мотивацію персоналу — у статті

Автор: 
Олег Бариш


Учорашніх навиків уже занадто мало, щоб бути успішним сьогодні, не кажучи вже про завтра. Бути тими, хто не просто «встигає» за змінами, а й самі є їх творцями — виклик для сучасних компаній. В усі часи люди були найважливішим потенціалом, і сьогодні цей факт стає все очевиднішим. Про те, як змінюється погляд на управління персоналом в Україні та світі, про останні тенденції й сучасні виклики для HR-фахівців — у розмові з Олександром Кучеренком, директором з управління персоналом холдингу ДТЕК



У продовженні статті про те, як HR стати корисними для компаній, автор пропонує своє розуміння основних причин нинішньої ситуації у цій сфері, кожна з яких може легко перекреслити ефективність HR і внаслідок яких авторитет і репутація HR-фахівців у деяких компаніях, м’яко кажучи, не надто високі. Також він пропонує кілька порад щодо того, як HR стати корисними бізнесу

Автор: 
Олег Бариш


Які ж свідомі й підсвідомі причини опору роботі, як такій, і які причини опору на робочому місці? Чи можливо створити прийнятні умови для життя та професійної діяльності на робочому місці? Як стати щасливим, просто виконуючи свою справу? На ці та інші запитання автор відповідає в статті

Автор: 
Ольга Пєскова


Тема заробітної плати з року в рік у нашій країні набуває все більшої актуальності. Дуже прикро, що Україна за рівнем зарплати з показником 136 євро посідає останнє місце в Європі — нас випередила навіть Молдова (181 євро), не кажучи вже про Білорусь, Російську Федерацію та, звісно, Польщу. Тож сайт rabota.ua проаналізував динаміку зростання пропозицій від роботодавців та очікувань пошукачів стосовно рівня заробітних плат. Про це — у статті

Автор: 
Тетяна Пашкіна


У статті автор детально розглядає 10 кроків менеджера з персоналу: починаючи зі співбесіди з керівником або власником компанії, знайомства з бізнесом, працівниками і керівництвом та оцінки й аудиту різних систем компанії й закінчуючи корпоративною культурою та планом відновлення власних ресурсів

Автор: 
Ірина Шуляренко


Багато хто нарікає, мовляв, немає сенсу планувати, адже все стається інакше. Плани — це одне, а життя — це зовсім інше. Але які б зміни не відбувались у вашому плануванні, план все одно має бути. Як же правильно його складати? Насамперед необхідно дозволити собі мріяти, і щоб це було по-справжньому. А для того, щоб у вас виникли бажання, необхідно підняти ваш рівень енергії. У статті розглянуто, як це зробити

Автор: 
Оксана Долгова


У статті автор пропонує поміркувати над тим, як складаються загалом справи в HR як у сфері діяльності. Кожного дня там щось відбувається, і якщо ми хочемо розвиватися, ми зобов’язані стежити за цим. Крім того, кожен, хто працює у сфері людських ресурсів, є представником всієї HR-функції, і інколи за справами одного складають думку про можливості й перспективи всіх. Тож у статті розглянуто питання щодо того, як сьогодні складаються справи в HR і як їм стати корисними для компаній

Автор: 
Олег Бариш


Стрімкий розвиток інформаційних технологій, вдосконалення виробництва, кон’юнктура ринку — ці чинники змушують роботодавців шукати дієвих методів підбору фахівців. Оскільки компанії здебільшого працюють на динамічному ринку, він стимулює їх розвиватися у різних напрямках, адже саме різновекторна стратегія «транслюється» сьогодні низкою великих корпорацій. Для її втілення HR-фахівцям потрібно вміти застосовувати такий новітній інструмент, як аутсорсинг персоналу. Про це — у статті

Автор: 
Руслана Щербенко


На сьогоднішній день все популярнішими стають технології, що дають змогу побічно впливати на свідомість і вподобання фахівців на ринку праці. У ситуації глобального дефіциту кадрів вони виходять на перший план, адже дають змогу донести до потенційних працівників інформацію про те, чому вони повинні обрати саме вашу компанію, а співробітники, які вже працюють, — залишитися з вами на довгі роки. Одним з інструментів, спрямованих на правильне позиціонування компанії на ринку, є HR-брендинг. У статті розглянуто, що ж це за інструмент і навіщо взагалі витрачати на нього час

Автор: 
Юлыя Шатько


Тема емоційного інтелекту в управлінні персоналом не нова, але її актуальність з кожним роком лише зростає. Адже невміле керівництво, а відтак і демотивація персоналу часто спричинені саме недостатнім розвитком емоційного інтелекту керівника. Що саме означає це поняття, чому воно таке важливе і чи можна його розвинути, розмовляємо з Таїсією Василишиною, консультантом з управління бізнесом, кандидатом психологічних наук