Досвід компаній



№ 12, грудень 2017

Щоб розвіяти міф, який склався щодо роботи в ІТ-компаніях, автор розповідає про передумови виникнення, зміст і наслідки проекту LuxGood — проекту про благополуччя, розробленого в компанії Luxoft, і наголошує, що бізнес-користі від Wellbeing-програм набагато більше, ніж ми можемо собі уявити

Автор: 
Катерина Бандуровська



№ 4, квітень 2016

Ефективність навчання працівника банку безпосередньо залежить від його особистої залученості. Неможливо брати участь у навчальній програмі й залишатися вільним слухачем. Якість змісту програми та її результат залежать від учасників так само, як і від організаторів і тренера. Про досвід навчання та розвитку в ОТП банку читайте в статті

Автор: 
Андрій Скібіцький



№ 1, січень 2015

Кому не знайоме це відчуття: начебто працівники цілий день щось роблять, а особливих результатів не видно. Це і стає точкою відліку, з якої керівник починає розмірковувати над питанням контролю продуктивності роботи персоналу. Починаються пошуки технічних рішень, шляхів їх упровадження, збору інформації та прийняття рішень на підставі отриманих даних

Автор: 
Анна Боднарчук



№ 12, грудень 2013

Автор статті не лише розповідає про користь впровадження healthmanagement у компанії, а й наводить конкретні рекомендації, як за допомогою бюджетних способів поліпшити здоров’я персоналу, підтримати високу працездатність і енергійність кожного працівника

Автор: 
Наталія Павлова



№ 11, листопад 2013

Будь-який працівник працює в першу чергу заради грошей (вірніше, заради тих благ, які він може за ці гроші придбати) — це аксіома мотивації. Проте важливу роль відіграє і нематеріальна мотивація, тому питання балансу між ними завжди актуальне. Окрім цього є й інші питання, з якими ми зіткнулися на практиці і про які хочемо розповісти: зокрема, як мотивувати працівників обслуговуючих підрозділів та підрозділів з продажу

Автор: 
Анна Боднарчук



№ 9, вересень 2013

IT-ринок на сьогодні є одним з найперспективніших і продовжує динамічно розвиватися. Ні для кого не секрет, що задовольнити зростаючі потреби в кваліфікованих технічних фахівцях на належному рівні він все ще не в змозі. Попит продовжує перевищувати пропозицію. А отже, в ре­к­рутерів буде чимало роботи

Автор: 
Алла Пєсцова



№ 6, червень 2013

Склався стереотип, що для керівника важливі досвід і професійна кваліфікація, а решті він навчиться в процесі роботи. Але насправді основний обо­в’язок керівника — це координація роботи підлеглих, раціональний розподіл і використання ресурсів, пошук і втілення найефективніших рішень. Ці функції прямо пов’язані з психологічними якостями менеджера, його вмінням налагоджувати контакти. Автор розповідає про досвід підготовки керівників у компанії ПАТ «Львівобленерго»

Автор: 
Наталія Гаріна



№ 3, березень 2013

Маленькі компанії, як правило, працюють без менеджера з персоналу, а його функції розподіляються між тим, хто вже працює. Як розподілити між працівниками HR-обов’язки і контролювати їх виконання?

Автор: 
Анна Боднарчук



№ 9, вересень 2012

Наставництво — один з найпопулярніших видів
навчання. Він універсальний, ефективний і, на
перший погляд, простий у використанні. Наставництво застосовується в будь-якому бізнесі не залежно від того, наскільки регламентований цей процес у компанії. Адже новачки
зав жди намагаються навчитися у більш досвідчених колег, а ті, у свою чергу, розповісти, що
і як слід робити. Тобто наставництво неминуче.
Саме тому багато компаній прагнуть стандартизувати і формалізувати навчання на робочому місці. Досвідом функціонування системи
наставництва в компанії «Сушия» ділиться із
читачами автор

Автор: 
Ніна Грабенко



№ 6, червень 2012

У попередньому номері автор зверталася до теми
корпоративного порталу, адже саме по собі це
рішення може суттєво спростити життя менеджерів з персоналу. Але далеко не кожна компанія в змозі дозволити собі його впровадження.
У такому разі можна використати стандартні
можливості соціальних мереж і тим самим хоча б
частково замінити корпоративний портал. Саме
про такі можливості — у статті

Автор: 
Анна Боднарчук



№ 5, травень 2012

Тему корпоративного порталу важко обійти, якщо йдеться про роботу з персоналом і можливості, які надає Інтернет. У статті розповімо про те, що таке корпоративний портал і як він може стати в пригоді HR-службі

Автор: 
Анна Боднарчук



№ 2, лютий 2012

Перед працедавцем часто постає питання: шукати на відкриту вакансію професіонала, який дорого коштує, але практично одразу включиться в роботу, чи за мінімальні гроші найняти студента, якого ще доведеться вчити? І в того, і в того рішення є свої плюси та мінуси, які потрібно враховувати

Автор: 
Ганна Боднарчук



№ 11, листопад 2011

Що найцінніше в будь-якому бізнесі? Персонал? Нерухомість? Обладнання? Транспорт? Усе це важливо, але найцінніше — це знання і досвід, те, що прийнято називати ноу-хау. В ідеальному варіанті знання концентруються в корпоративній базі даних, на практиці ж усе інакше, адже кваліфіковані працівники часто не хочуть, не можуть або не вміють передавати свій досвід іншим. Про те, які труднощі можуть трапитися в питаннях передачі досвіду і як з ними впоратися — у статті

Автор: 
Ганна Боднарчук



№ 10, жовтень 2011

І для банківського службовця, і для охоронця супермаркету, і для топ-менеджера, і для програміста гроші як чинник мотивації важливі і в 90% випадків стоять на першому місці. Але як ці гроші платити, щоб вони виконували свою мотивувальну функцію, а також що робити з 10%, що залишаються, — окрема тема для розмови, особливо у сфері інформаційних технологій

Автор: 
Ганна Боднарчук



№ 8, серпень 2011

Чим малий бізнес відрізняється від великого? Тим, що він має бути ефективнішим — це питання виживання. Запорука ефективності — правильно підібраний і навчений персонал. Але тут викає дилема: з одного боку слід персонал постійно розвивати, з іншого — коштів для цього недостатньо. А тренінги, навчальні програми та інші заходи сьогодні зовсім не дешеві. Потрібно економити і навчати одночасно. Як із цим впоратися розповідає директор однієї з українських компаній з власного досвіду

Автор: 
Ганна Боднарчук