Декларування розпочато



Національне агентство з питань запобігання корупції (далі — НАЗК) нагадує, що 1 січня 2019 р. розпочався черговий етап подання особами, уповноваженими на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, щорічних декларацій за 2018 р. Важливо пам’ятати, що безпосередньому поданню декларації може передувати виникнення питань у зв’язку із завершенням терміну дії кваліфікованого електронного підпису або його втратою, зміною електронної пошти, а також питань щодо вимог до відображення тієї чи іншої інформації в декларації, вирішення яких потребуватиме додаткового часу. Тому НАЗК просить декларантів перевірити, чи можна без перешкод зайти до Реєстру та чи маєте всю необхідну інформацію для заповнення декларації. Крім того, на сайті НАЗК доступна оновлена інформація, яка допоможе вам у заповненні та поданні декларації. Нагадуємо, що 7 листопад 2018 р. набрав чинності Закон України «Про електронні довірчі послуги» від 5 жовтня 2017 р. № 2155-VIII, а Закон України «Про електронний цифровий підпис» від 22 травня 2017 р. № 852-IV втратив чинність. Детальніше про процедуру та особливості електронних декларацій посадових осіб читайте в журналі «Кадровик України» № 2/2018.