Практична психологія



№ 8, серпень 2018

Зворотний зв’язок — необхідний елемент ефективного управління персоналом. Про це знають усі, але чому ж так багато керівників не користуються цим завжди доступним, зрозумілим і ефективним інструментом? Навіть більше — користуються ним невміло, досягаючи ефекту, протилежного бажаному. У статті розглянуто основні принципи надання зворотного зв’язку та найбільш розповсюджені помилки, яких при цьому припускаються

Автор: 
Наталія Ковальова



№ 3, березень 2018

Які ж свідомі й підсвідомі причини опору роботі, як такій, і які причини опору на робочому місці? Чи можливо створити прийнятні умови для життя та професійної діяльності на робочому місці? Як стати щасливим, просто виконуючи свою справу? На ці та інші запитання автор відповідає в статті

Автор: 
Ольга Пєскова



№ 10, жовтень 2017

Протягом останніх років тривають дискусії про  те, що існують неймовірні труднощі із залученням  ефективних та талановитих працівників до організацій, як і де шукати лояльних та спрямованих на  результат, проактивних людей, як будувати процес  підбору персоналу таким чином, щоб залучати найкращих. Але не менш важливе значення має й період адаптації новачка в компанії, який є потужним  фундаментом для побудови продуктивної взаємодії  між роботодавцем та працівником у майбутньому.  Тож у статті автор розглядає балансну модель  адаптації новачків, яка є основним інструментом в  напрямку позитивної психотерапії та базується на  тому, що життєва енергія людини розподіляється  між чотирма сферами активності: тіло, діяльність,  контакти та внутрішній світ

Автор: 
Анна Метельська



№ 4, квітень 2017

Що змушує людину працювати? Що змушує її добре  працювати? Чому  працівники  обирають  ту  чи  іншу  компанію й витрачають більшість свого часу, енергії й натхнення задля процвітання чийогось бізнесу?  Навряд чи ми зможемо знайти відповіді на всі запитання, однак мета пропонованої статті — не стільки  відповіді, скільки актуалізація самих запитань, адже  всім відомо, що правильно поставлене запитання —  це половина відповіді

Автор: 
Євгенія Квітка



№ 2, лютий 2017

Як перевести безцільне спілкування у продуктивне? Як досягти бажаного результату від комунікації? Як зробити свої думки зрозумілими для інших? Як впливають різні канали передачі інформації на співрозмовника? У статті розглянуто природу комунікації, її складності на шляху до розуміння співрозмовника, а також способи ефективного обміну інформацією як серед керівників і співробітників, так і за межами компанії

Автор: 
Олена Падухевич



№ 10, жовтень 2016

У другій частині статті продовжуємо розглядати типи характерів працівників, які найчастіше потрапляють у конфліктні ситуації, та дізнаємось, як досягнути з ними ефективної взаємодії

Автор: 
Наталія Шишлова



№ 9, вересень 2016

Як би нам хотілося раз і назавжди позбутися конфліктів, що зачіпають нас і наших близьких! Але життя постійно зіштовхує наші інтереси з інтересами інших. Оскільки більшість часу ми проводимо на роботі, то саме там ми, хочемо цього чи не хочемо, стаємо учасниками напружених ситуацій, пов’язаних із суперечливими інтересами й потребами різних людей. Детальніше — у статті

Автор: 
Наталія Шишлова



№ 4, квітень 2016

Найменше ми любимо свою роботу в момент повідомлення співробітникам поганих новин. Ми не хочемо бути вісниками нещастя і у звичайному житті намагаємося уникати подібного. Але в повсякденній роботі HR-менеджера важкі розмови з персоналом — не рідкість. Аби проводити їх конструктивно і з мінімальним рівнем стресу для обох сторін, необхідна підготовка. Про особливості важкої розмови з персоналом буде йти мова в статті

Автор: 
Наталія Шишлова



№ 10, жовтень 2015

Питання створення якісних комунікацій у роботі персоналу не може не хвилювати HR-службу, адже в її силах вплинути на оптимізацію цього напряму. Щоб зрозуміти, де можна щось змінити та поліпшити, корисно ознайомитися з практичним досвідом і теорією комунікації

Автор: 
Наталія Шишлова



№ 2, лютий 2015

Нині потік інформації заповнює всі паузи, внаслідок чого наше життя перетворюється на серію перенасичених епізодів. Інформація агресивна, вона скрізь і уникнути її дуже важко. Що ж відбувається з нами, коли через інтернет, ЗМІ, від колег і знайомих ми отримуємо величезні порції інформації, яка нас хвилює і непокоїть? Відбувається інформаційна інтоксикація, наслідком якої стає емоційне вигорання. Про те, як допомоги працівникам уникнути такого вигорання, — у статті

Автор: 
Яна Демченко



№ 11, листопад 2014

Можливості кар’єрного росту. Цю привабли­ву пропозицію часто містять оголошення про вакансії. Що ж таке кар’єрний ріст, кар’єра, кар’єрний розвиток? Спробуємо розібратися в цих поняттях і визначити роль HR-менеджера в питаннях планування та управління кар’єрою працівників компанії

Автор: 
Наталя Шишлова



№ 3, березень 2014

Сьогодні у вітчизняних компаніях серйозно ставляться до питань лідерства. Компетенція «Лідерство» в тому або іншому вигляді посідає важливе місце серед інших ключових компетенцій і використовується для підбору й оцінки кандидатів на керівні посади, у програмах розвитку й управління талантами, формуванні кад­рового резерву. На завершення теми, розпочатої в попередньому номері, автор розповідає про джерела формування лідерства, основні лідерські компетенції і, найголовніше, про те, як знайти і розпізнати лідера

Автор: 
Наталія Шишлова



№ 2, лютий 2014

Тема лідерства сьогодні все частіше потрапляє в поле зору працівників HR-служб. Вони бачать, що посадові інструкції та заявки на підбір персоналу для багатьох позицій визначають наявність розвинених лідерських якостей як обов’язкову умову для кандидатів. Вони чують, що саме вміння бути лідером все частіше вимагається від менеджерів їх компаній. І вони хочуть знати: чи справді компанії так потрібні лідери? Що взагалі таке лідерство і хто такий лідер? Чи потрібно менеджеру прагнути стати лідером? Чи можна виховати лідера в компанії? Як його розпізнати? Чи можна розвинути в собі лідерські здібності, чи лідером народжуються? Розібратися з усіма цими запитаннями спробуємо у статті

Автор: 
Наталя Шишлова



№ 4, квітень 2013

Організаційні конфлікти, як правило, спричинені специфікою компанії: її структурними особливостями, організаційною динамікою, внутрішніми та зовнішніми бізнес-процесами, особливостями внутрішніх комунікацій тощо. Реалізують конфлікти, безумовно, люди. Але ми розглянемо ситуації, в яких ці самі люди в іншій організації не стали б учасниками конфліктів

Автор: 
Людмила Мельник



№ 3, березень 2013

Ніхто не любить конфлікти, але чи завжди вони настільки погані? Деякі конфлікти, якщо їх правильно вирішити, здатні навіть поліпшити стосунки між співробітниками та бізнес-процеси в компанії. Адже якщо в організації зовсім немає конфліктів, то в ній або працюють одні янголи, або ось-ось вибухне грандіозний скандал

Автор: 
Людмила Мельник