Основи управління
№ 11, листопад 2017
У статті автор розкриває тему взаємин керівників і підлеглих, звертає увагу на те, що у зв’язку з поганим розумінням своєї ролі та впливу в ситуації влади й підпорядкування виникають нереалістичні очікування, нереалістично оцінюються причини й наслідки, втрачається багато ресурсів, та розглядає сценарії конфліктів, претензій і труднощів, які в результаті виникають
№ 6, червень 2017
Поняття feedback (у перекладі з англ. — «зворотний зв’язок») відоме кожному керівнику і так чи інакше ним використовується. Найчастіше це неусвідомлена, автоматична реакція на дію працівника або отриману інформацію, яка виливається в крик, звинувачення й критику замість зваженого, запланованого й ефективного мотиваційного засобу. У статті детально проаналізовано види зворотного зв’язку, принципи та моделі його подачі тощо
№ 12, грудень 2015
У цій статті пропонуємо розглянути важливе питання як в управлінні персоналом компанії, так і в управлінні командою — питання зворотного зв’язку. Не того, який так чи інакше керівники надають щодня своїм виглядом або реакціями на вчинки підлеглих, а зворотного зв’язку високої якості, який допомагає керівникові підвищити продуктивність і професіоналізм його команди, використати на 100 % потенціал і можливості кожного співробітника в команді, приносити максимальну вигоду бізнесу
№ 4, квітень 2014
Якщо сьогодні ви всерйоз замислилися над тим, що прийшов час щось змінити, це означає тільки одне — ви вже проґавили той момент, коли потрібно було починати зміни. Чому? У компанії вже розпочалися негативні процеси, які стали помітними і заважають нормальній роботі. Тому розпочинати підготовку до змін потрібно ще в той період, коли в компанії все добре, оскільки правильні зміни — це не лікування, а профілактика, не гасіння пожежі, а проактивні дії. Щоб залишатися рухливою, гнучкою і конкурентоспроможною, кожна компанія змушена постійно змінюватися, знаходити нові нестандартні рішення
№ 11, листопад 2013
Тема мотивації завжди актуальна. Автор пропонує поглянути на тему мотивації глибше. Найперше — побороти в собі бажання дізнатися про «чарівний важіль», за допомогою якого можна знову і знову вмикати ентузіазм персоналу. Можливо, це спрацює в короткостроковій перспективі, але для стабільного результату набагато важливіше знайти глибинні причини, що призводять до втрати/підтримки мотивації. Тому краще вчасно подумати про профілактику, ніж потім терміново займатися дорогим лікуванням
№ 8, серпень 2013
Команда — це ефемерне «щось», про що всі говорять, але мало хто бачив. Безліч книг і статей присвячена темі формування і розвитку команд, але досвід показує, що справжні команди зустрічаються рідко. Навіть більше, згідно з К’єллом Нордстремом ми живемо в часи, коли ключові позиції в бізнесі займають індивідуалізм, свобода і незалежність, а зовсім не командна робота. То де ж шукати «свою» команду та чи варто прагнути до неї потрапити?