Персонал



У кожній професії є місце для помилки. І за кожну помилку сплачується своя ціна. Якщо йдеться про підбір персоналу, то ціною хибних дій може стати навіть загроза існуванню компанії. Одними з основних помилок у системі пошуку та підбору персоналу автор вважає відсутність планування та робота над пошуком працівника без заявки на вакансію. Детальніше про це — у статті

Автор: 
Ірина Шуляренко


Темі лояльності присвячено чимало матеріалів, багато експертів аналізують і дають поради про те, як же домогтися лояльності персоналу. Інколи складається враження, що лояльність перетворюється на якийсь фетиш, про існування якого всі знають, але мало хто його бачив і розуміє, навіщо він потрібен. Часто під лояльністю розуміють любов до компанії. Але автор переконаний, що завоювати її слід іншим шляхом, а саме через повагу, за яку можна й потрібно поборотися. Ця праця складна й напружена, щоденна, але зусилля того варті, й вони окупляться. Тож як зробити так, щоб компанію поважали?

Автор: 
Олег Бариш


Серед HR-фахівців все ще побутує думка, що HR — це сервісна функція, яка безпосередньо не впливає на бізнес. Але чи так це насправді? Якщо придивитися уважніше до HR-процесів, виявиться, що більшість з них позначаються на фінансовому результаті компанії. І адаптація персоналу — один з таких процесів. Про це — у статті



Юрій Демкович, який очолює відділ управління персоналом в Nestle Україна, в інтерв’ю нашому журналу розповідає про те, як компанія вирішує питання нестачі персоналу, які інструменти мотивації застосовує, а також про те, як у компанії оцінюють потенціал працівників



Директор департаменту персоналу Райффайзен Банк Аваль Тетяна Плюсніна в інтерв’ю нашому виданню розповідає про синергію між досвідченими та молодими працівниками, актуальні виклики та про соціальну активність працівників банку



Стан радості та натхнення в роботі в психології називається «потоком». Це особливий психічний стан, який має кілька характерних рис і який приходить не завжди, коли нам потрібно, але навчитися входити в стан потоку може будь-хто з нас. Тож у статті автор наводить кілька простих секретів щодо того, як взятися за справу, яку не дуже хочеться робити, і навіть отримати від цього задоволення

Автор: 
Ірина Примак


Був період, коли про лідерство говорили з придихом, як про щось глибоке, але абстрактне й недосяжно піднесене, престижне — таємне знання для небагатьох здатних дорого купити ініціацію. Потім лідерство раптом стало чимось дуже банальним, майже предметом насмішок, мало не темою анекдотів про блондинок. Тож у статті автор пропонує поміркувати над цим питанням та спробувати створити картину лідерства з різних елементів

Автор: 
Юлія Кривенцева


Про роботу внутрішньої соціальної мережі, сучасні HR-виклики, принципи застосування гнучкого режиму роботи, а також про те, чому компанія відмовилася від вимірювання рівня залученості працівників, а замість цього очікує від них більш дорослої позиції — співучасті та причетності до бізнес-результату, в інтерв’ю журналу «Кадровик України» розповідає Надія Сіренко, директор з персоналу Vodafone Україна



Зворотний зв’язок — необхідний елемент ефективного управління персоналом. Про це знають усі, але чому ж так багато керівників не користуються цим завжди доступним, зрозумілим і ефективним інструментом? Навіть більше — користуються ним невміло, досягаючи ефекту, протилежного бажаному. У статті розглянуто основні принципи надання зворотного зв’язку та найбільш розповсюджені помилки, яких при цьому припускаються

Автор: 
Наталія Ковальова


Скільки компаній — стільки й систем оцінювання персоналу. І навіть якщо ви вважаєте, що у вашій компанії такої системи немає, ви помиляєтесь. Система оцінювання персоналу на підприємстві існує завжди, але її ефективність залишається поза зоною вашого контролю. Детальніше про це — у статті

Автор: 
Ольга Сидор


Ні для кого не секрет, що зруйнувати легше, ніж створити. Можна витратити багато зусиль на створення бренду роботодавця, але потім завдати йому серйозної шкоди неправильним звільненням працівників. Грамотне розставання не менш важливе, ніж грамотний підбір персоналу. Про це детальніше — в статті

Автор: 
Наталія Ковальова


У статті висвітлено питання залученості персоналу, яка, по суті, є малоформалізованими почуттями, які людина відчуває стосовно своєї роботи в організації. Щоб детально розібратися з поняттям залученості, автор радить використовувати модель, яку Gallup Inc. застосовує для своїх опитувань, та докладно аналізує складові цієї моделі

Автор: 
Вікторія Бузник


HR-аналітика — це системний збір та аналіз інформації, пов’язаної з управлінням персоналом. Сфера її застосування досить широка: це і отримання інформації для прийняття управлінських рішень, і дані для оптимізації бізнес-процесів, і можливість виявити й усунути причину якоїсь проблеми тощо. Детальніше ці та інші питання на прикладах з власного досвіду автор розкриває в запропонованій читачам статті

Автор: 
Ірина Шуляренко


На сьогодні тема управління талантами привертає найбільшу увагу читачів. Весь західний світ, включно з найбільшими консалтинговими компаніями, постійно публікує свої спостереження та висновки з приводу актуальної ситуації у сфері управління талантами. Тож у статті з’ясовано, що ж таке управління талантами і навіщо воно взагалі, з чого складається Talent Management, чим є управління талантами сьогодні та розглянуто основні тренди людського капіталу

Автор: 
Вікторія Бузник


Щастя на роботі — неоднозначна тема, і багато хто до неї ставиться досить скептично. Це й не дивно, адже нас виховували так, що щастя асоціюється лише із сім’єю, відпочинком, багатством чи стабільністю, але аж ніяк не з роботою. Однак тема щастя працівників стає все актуальнішою для багатьох українських компаній. Тож у статті автор з’ясовує, чому тема корпоративного щастя така популярна останнім часом і що потрібно працівникам для щастя на роботі

Автор: 
Ірина Примак