Персонал



Очікування та уявлення про ефективність роботи HR-фахівців дещо відрізняються, адже є безліч додаткових чинників, які впливають на вимоги, висунуті до HR у компанії: цілі бізнесу, кон’юнктура ринку, склад команди, можливості компанії та її ресурси, потенційні ризики зовнішнього середовища, попередній досвід взаємодії з менеджером з персоналу та впровадження HR-інструментів тощо. Щоб пізнання HR-фахівцем свого місця та ролі в компанії не було ефемерним, важливо поставити перед власником у коректній коучинговій формі низку запитань, які й розглянуто в статті та на які відповідають два власники бізнесу: Віктор Дубровін, директор маркетингової агенції Aimbulance, та Денис Приймягі, співвласник спеціалізованого магазину голландських сирів «Сирне королівство»

Автор: 
Станіслава Стефановська


Олена Рубанець, директор з персоналу компанії Watsons Україна, в інтерв’ю нашому виданню розповідає про своє становлення у сфері HR, про нюанси роботи в різних компаніях, особливості рекрутингу топ-менеджерів та роль HR у цьому, про правила, яких слід дотримуватися в роботі, хто такий професіонал у сфері управління персоналом та що вважає найважчим у своїй роботі, а також як відновлює сили й емоційний баланс



У статті автор розглядає тему розвитку HR-фахівця через індійську систему досягнення цілей і припускає, що такий підхід здатний відкрити нові горизонти для формування плану особистісного розвитку, постановки цікавих завдань і пошуку нових можливостей для переживання приємних емоцій, в тому числі в рамках професійної діяльності

Автор: 
Станіслава Стефановська


Наталія Галунко, начальник департаменту менеджменту персоналу UKRSIBBANK BNP Paribas, в інтерв’ю нашому виданню розповідає про професійне становлення у сфері HR, про свою місію як директора з персоналу, особисті цінності, ключові критерії успіху HR-менеджера, а також про те, хто ж такий професіонал у сфері управління персоналом та що вважає найважчим у своїй роботі

Автор: 
Станіслава Стефановська


У кожній професії є місце для помилки. І за кожну помилку сплачується своя ціна. Якщо йдеться про підбір персоналу, то ціною хибних дій може стати навіть загроза існуванню компанії. Одними з основних помилок у системі пошуку та підбору персоналу автор вважає відсутність планування та робота над пошуком працівника без заявки на вакансію. Детальніше про це — у статті

Автор: 
Ірина Шуляренко


Темі лояльності присвячено чимало матеріалів, багато експертів аналізують і дають поради про те, як же домогтися лояльності персоналу. Інколи складається враження, що лояльність перетворюється на якийсь фетиш, про існування якого всі знають, але мало хто його бачив і розуміє, навіщо він потрібен. Часто під лояльністю розуміють любов до компанії. Але автор переконаний, що завоювати її слід іншим шляхом, а саме через повагу, за яку можна й потрібно поборотися. Ця праця складна й напружена, щоденна, але зусилля того варті, й вони окупляться. Тож як зробити так, щоб компанію поважали?

Автор: 
Олег Бариш


Серед HR-фахівців все ще побутує думка, що HR — це сервісна функція, яка безпосередньо не впливає на бізнес. Але чи так це насправді? Якщо придивитися уважніше до HR-процесів, виявиться, що більшість з них позначаються на фінансовому результаті компанії. І адаптація персоналу — один з таких процесів. Про це — у статті



Юрій Демкович, який очолює відділ управління персоналом в Nestle Україна, в інтерв’ю нашому журналу розповідає про те, як компанія вирішує питання нестачі персоналу, які інструменти мотивації застосовує, а також про те, як у компанії оцінюють потенціал працівників



Директор департаменту персоналу Райффайзен Банк Аваль Тетяна Плюсніна в інтерв’ю нашому виданню розповідає про синергію між досвідченими та молодими працівниками, актуальні виклики та про соціальну активність працівників банку



Стан радості та натхнення в роботі в психології називається «потоком». Це особливий психічний стан, який має кілька характерних рис і який приходить не завжди, коли нам потрібно, але навчитися входити в стан потоку може будь-хто з нас. Тож у статті автор наводить кілька простих секретів щодо того, як взятися за справу, яку не дуже хочеться робити, і навіть отримати від цього задоволення

Автор: 
Ірина Примак


Був період, коли про лідерство говорили з придихом, як про щось глибоке, але абстрактне й недосяжно піднесене, престижне — таємне знання для небагатьох здатних дорого купити ініціацію. Потім лідерство раптом стало чимось дуже банальним, майже предметом насмішок, мало не темою анекдотів про блондинок. Тож у статті автор пропонує поміркувати над цим питанням та спробувати створити картину лідерства з різних елементів

Автор: 
Юлія Кривенцева


Про роботу внутрішньої соціальної мережі, сучасні HR-виклики, принципи застосування гнучкого режиму роботи, а також про те, чому компанія відмовилася від вимірювання рівня залученості працівників, а замість цього очікує від них більш дорослої позиції — співучасті та причетності до бізнес-результату, в інтерв’ю журналу «Кадровик України» розповідає Надія Сіренко, директор з персоналу Vodafone Україна



Зворотний зв’язок — необхідний елемент ефективного управління персоналом. Про це знають усі, але чому ж так багато керівників не користуються цим завжди доступним, зрозумілим і ефективним інструментом? Навіть більше — користуються ним невміло, досягаючи ефекту, протилежного бажаному. У статті розглянуто основні принципи надання зворотного зв’язку та найбільш розповсюджені помилки, яких при цьому припускаються

Автор: 
Наталія Ковальова


Скільки компаній — стільки й систем оцінювання персоналу. І навіть якщо ви вважаєте, що у вашій компанії такої системи немає, ви помиляєтесь. Система оцінювання персоналу на підприємстві існує завжди, але її ефективність залишається поза зоною вашого контролю. Детальніше про це — у статті

Автор: 
Ольга Сидор


Ні для кого не секрет, що зруйнувати легше, ніж створити. Можна витратити багато зусиль на створення бренду роботодавця, але потім завдати йому серйозної шкоди неправильним звільненням працівників. Грамотне розставання не менш важливе, ніж грамотний підбір персоналу. Про це детальніше — в статті

Автор: 
Наталія Ковальова